Saturday, June 6, 2020

Resepi Aiskrim Coklat Homemade Sedap Dan Mudah

hello apa kabar anda hari ini? apakah telah bersedia untuk menciptakan resepi kegemaran keluarga? hari ini aku ingin kongsikan resepi aiskrim coklat sedap dan simple. sebenarnya resepi ini telah usang disimpan di draft dan gres boleh aku terbitkan hari ini.

resepi ini aku sanggup dari rakan aku di facebook dan sebelulum aku kongsikan di blog untuk anda semua. aku sudah cuba menciptakan aiskrim coklat di rumah dan memang rasanya sangat sedap dan gebu macam aiskrim coklat jenama walls.

Resepi Aiskrim Coklat Simple

 apakah telah bersedia untuk menciptakan resepi kegemaran keluarga Resepi Aiskrim Coklat Homemade Sedap dan Mudah

beberapa hari kemudian aku juga telah kongsikan resepi aiskrim yang tak kalah sedap lainya yang boleh anda baca dibawah.

jom kita layan resepi aiskrim coklat sedap dibawah.

Bahan-Bahan
  • 3 sudu besar serbuk koko
  • 1 biji telur - opsyenal
  • 1 gelas air suam
  • 1 sdu kecil esen vanilla
  • 1 sudu besat ovelatte
  • 1/2 gelas susu pekat
Cara Penyediaan

1. siapkan blender kemudian masukan semua materi tadi kedalam blender dan putar hingga sebati dan kembang atau selama lebih kurang 10 minit.

2. masukan materi tadi kedalam bekas aiskrim dan tutup rapat

3. simpulan sekali, simpan didalam freezer semalaman atau hingga beku dan aiskrim coklat homemade siap untuk dimakan.

bagaimana resepi aiskrim coklat ini bahagia sahaja kan dan hingga jumpa di resepi sedap berikutnya.

Related Posts

Resepi Aiskrim Coklat Homemade Sedap Dan Mudah
4/ 5
Oleh

1 comments:

August 21, 2020 at 11:24 PM delete

AJO_QQ poker
kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini
Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
- play aduQ
- bandar poker
- play bandarQ
- capsa sunsun
- play domino
- play poker
- sakong
-bandar 66
-perang baccarat (new game )
Dapatkan Berbagai Bonus Menarik..!!
PROMO MENARIK
di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami
Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu
menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
Permanent (acak) |
Whatshapp : +855969190856

Reply
avatar