Friday, May 29, 2020

Resepi Kek Aiskrim Kitkat Gampang Dan Sedap

hello bunda, apa kabar? hari ini sangat panas dan menciptakan aku cepat haus. di animo panas menyerupai kini ini paling sedap memakan makanan sejuk-sejuk. selesai aku memikirkan idea untuk menciptakan makanan yang sesuai balasannya aku putuskan untuk menciptakan kek aiskrim. resepi kek aiskrim kitkat yang akan aku kongsikan ini sangat gampang dan sedap juga.

terik panas di siang hari akan segera terubat jikalau menikmati sajian sejuk. bekerjsama aku sanggup resepi kek aiskrim ini dari rakan aku di facebook dan sudah aku simpan sudah usang juga. hari inilah hasrat untuk menciptakan aiskrim ini gres muncul.
hari ini sangat panas dan menciptakan aku cepat haus Resepi Kek Aiskrim Kitkat Praktis dan Sedap

Cara Buat Kek Aiskrim Kitkat


aku bekerjsama sudah cukup banyak menciptakan resepi aiskrim dan jikalau anda ingin mencuba resepi aiskrim sedap lainya boleh baca pada artikel dibawah.

pada yang ingin mencuba resepi kek aiskrim kitkat ini yang pastinya sedap. jom kita layan resepi simple dibawah

Bahan-Bahan
  • 2 paket kecil bebola coklat kitkat
  • perisa aiskrim jagung/coklat - ikut sesuai selera
  • 1 paket besar coklat kitkat
  • papan/ tapak kek
  • cake ring
Cara Buat Kek Aiskrim Kitkat

1. siapkan papan kek untuk ganjal paling bawah lalu letakan cake ring berbentuk bundar diatas papan kek.

2. selepas tu susun coklat kitkat disekeliling cake ring. masukan aiskrim ke dalam cake ring yang sudah disusun tadi dan ratakan memakai sudu.

3. lalu taburkan bebola coklat kitkat diatasnya dan sejukan didalam freezer/ peti sejuk selama minimal 4 jam atau semalaman.

4. final sekali, jikalau dah sejuk buka cake ring dan kek aiskrim kitkat siap untuk dihidangkan.

bagaimana gampang sahaja kan resepi kek aiskrim kitkat yang aku kongsikan ini dan hingga jumpa di resepi sedap berikutnya. selamat mencuba.

Related Posts

Resepi Kek Aiskrim Kitkat Gampang Dan Sedap
4/ 5
Oleh

1 comments:

August 21, 2020 at 11:24 PM delete

AJO_QQ poker
kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini
Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
- play aduQ
- bandar poker
- play bandarQ
- capsa sunsun
- play domino
- play poker
- sakong
-bandar 66
-perang baccarat (new game )
Dapatkan Berbagai Bonus Menarik..!!
PROMO MENARIK
di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami
Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu
menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
Permanent (acak) |
Whatshapp : +855969190856

Reply
avatar