2. nov. 2012

Høstnytt

Fineste dagen i uken er her igjen.
Helg, god mat, vin, godt i skålen og familietid, rett og slett det beste for meg.
Setter enda mer pris på helgen nå som jeg er tilbake i full jobb. 

 Forrige helg hadde vi koselig besøk
av min gode venninne Flisan og samboer. 

Snille som de er hadde de med gaver til oss, tusen tusen takk :)
Nydelige Tine K facet glass pryder nå stuebordet mitt.




Gull er inn i tiden og jeg også fikk lyst å prøve meg.
Denne lysestaken har jeg arvet av min kjære mor, og jammen gjorde den seg på lysfatet. Sammen med facet glassene og geviret fra Zanz ble det en fin mix synes jeg. 




En liten snelle fra fineste Zanz har også flyttet inn.



Synes det er så fint med innslag av naturelementer. 

Nå går tiden frem mot advent jammen fort også. 
Gud så jeg gleder meg! 
Synes nesten adventstiden er det koseligste jeg. 
Alle forberedelsene, forventningene og ikke minst tradisjonene man lager med barna sine.

Men først får vi nyte høsten:)

En fin helg til deg som titter innom meg!

Klem Monica.


14 kommentarer:

  1. Så fine facet lysene ble sammen med gull og gevir! Lun og god høststemning ! Gleder meg også til advents tiden med masse kos og julestemning !!!
    Fine bilder snuppa - så pent i den stua di at !!
    God klem - leggetid for meg nå :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine telysholdere og lysfat:)
    Passet så fint inn hos deg:)
    Fin kveld videre!:)
    Klem

    SvarSlett
  3. kjempe fint lysfat med de lekreste lysglassene <3 Jeg er ikke eier av sånne selv ennå men de står på ønskelista jeg skal sende til julenissen i år ;) Advent og jul ja... jeg ELSKER det! Enig i at ventetiden er det beste med hele jula! Forventninger og forberedelser og kos... så kommer endelig den store kvelden og med ett er alt sammen over...plustelig helt slutt... Og all julegelde er som tappet ut av ei tønne... Og alt vi gleder oss til er å få ut treet og alle nisser og glitter og girlander... Så - jeg er HELT for å starte jula tidlig i butikker og jeg er helt for å kose seg med jule te og deilige juletoner fra Frank Sinatra en tilfeldig formiddag sent i i oktober, når snøen daler ned utenfor vinduet *rødme*...hihi...Godhelgklem!

    SvarSlett
  4. HALLO MONICA !
    SÅ HELDIG DU VAR!
    KOSELIGT TILLAGET AV DEG!
    ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  5. Lysfatet ble utrolig fint og alt passet kjempebra sammen! Likte geviret, det ga en helt spesiell følelse over det hele! :)

    Ha en flott lørdag!

    - Iselin

    SvarSlett
  6. De er så fine de glassa! Enig med deg - adventstida er superkoselig, men aller best liker jeg selve juledagene med god mat og masse tid med familien :)

    Ønsker deg en koselig lørdag :)

    SvarSlett
  7. Så herlige bilder og eg er så enig med deg at adventstiden er flott,gleder meg til vi kan starte for her nytes høsten enda og er ikkje heilt i sånt julemodus enda,hehe:)
    Ein nydelig kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Så fine saker, du er da heldig! :-)
    Gleder meg så til advent og jul!

    God klem:-))

    SvarSlett
  9. Det var en god og lun stemning på bildene =)) Ja, det er herlig med helg og familietid, synd det bare er helg i 2 dager...

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)

    Koselig at du ville delta i min give away :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Så FINE bilder!!! Jeg likte så godt lysestaken din i gullfarge :) Tidligere ble jeg jo alt i den fargen sprayet hvitt, men jammen gjorde den seg i sin originale.

    Gleder meg også stort til advent. Den skal nytes i fred og ro.

    God torsdag, vennen.

    klem

    SvarSlett
  12. Nydelig fat! De glassene er så flotte, og kjempefint med det geviret:)
    Klem

    SvarSlett
  13. Bare fint!! Så koselig med den lysestaken synes jeg. Jeg synes det er koselig å ha ting fra forskjellige epoker i livet. Og de som er fra barndommen, er ekstra koselige. Det er slike ting som lager det unikt og levendes i et hjem :D Du har så fint =)
    Jeg gleder meg også til advent!!
    Stor Klem og fin ny uke til deg!!! =)

    SvarSlett
  14. Kjempekoselig :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...